手鐲合唱團The Bangles--永恆的火燄Eternal flame

Close your eyes, give me your hand, darling
Do you feel my heart beating?
Do you understand?
Do you feel the same?
Am I only dreaming?
Is this burning an eternal flame

I believe it's meant to be, darling
I watch you when you are sleeping
You belong with me
Do you feel the same?
Am I only dreaming?
Or is this burning an eternal flame

Say my name, sun shines through the rain
A whole life so lonely
And then you come and ease the pain
I don't want to lose this feeling

永恆的火焰     手鐲合唱團

閉上眼睛,把手給我,親愛的
你是否感覺到我的心跳?
你瞭解嗎?
你也感受到了嗎?
是否我只是在作夢?
現在燃燒的可是永恆的火焰?

我相信這是真的,親愛的
當你沈睡時,我看著你
你屬於我
你也感受到了嗎?
是否我只是在作夢?
現在燃燒的可是永恆的火焰?

呼喚我的名字,陽光穿過雲雨
人生如此孤寂
然後你出現,撫慰我的傷痛
我不願失去這段感情

arrow
arrow
    全站熱搜

    miniwan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()